czwartek, 27 września 2007

Jesteś zdany na moją litość.

Polskie Modelki

  • Widzisz jak klękam przed tobą i pewnie i mocno chwytam twojego chuja. Zakładam na niego ciasny gumowy pierścień. Ściskam mocno twoje sutki i ból wstrząsa tobą kiedy zatrzaskuję na nich małe, metalowe krokodylki połączone łańcuszkiem. Kawałkiem liny łączę pierścień na kutasie i łańcuszek krokodylków, tak że modelki laski - teraz za każdym razem kiedy się poruszysz za bardzo, seksualnie elektryzujący ból przeszywa twoje sutki. Robię krok do tyłu i podziwiam Swoją pracę. Spoglądam na ciebie Polskie Modelki z satysfakcją, teraz mam cię dokładnie tak jak chciałam, udekorowanego i umocowanego !! Jesteś zdany na moją litość niewolniku, Czy czujesz winę?
  • moje mizerne ramiona zawsze skrzętnie maskowałem za luźnymi koszulkami a miejsce w których faceci mają tors ja miałem żebra opięte skórą. Niestety Polskie Modelki moja szybka przemiana materii nie pozwalała mi na nabranie wagi.
  • przed oczami i miliony kolorów i kształtów przelatywało przed oczami, trudno było powiedzieć, gdzie jest góra, gdzie Polskie Modelki dół. Po raz pierwszy poczuła prawdziwą rozkosz, nie pozwalającą oddychać i odbierającą jaźń i zawracającą w głowie. Czuła jak całe jej ciał stało się lekkie i zdawał się wzlatywać, nie mogła się ruszyć ani nic zrobić. Zapomniała o wszystkim i wszystkich, czuła tylko jak jego penis zaczął pulsować Polskie Modelki
  • dziewczyny mruczały z zachwytu i oblizywały się prosząc o więcej, moja siostra była bezczelna przejawiała największą aktywności liżać mu pupę i penisa przy każdej okazji Polskie Modelki nie obyło się również bez lizania cip między Magdą i moją siostrą.
  • Gdy ssał moje sutki, gryzłam i lizałam płatki Jego uszu, kładąc Polskie Modelki Jego ręce na swoich pośladkach, natomiast moje dłonie zawędrowały do wypukłości w Jego spodniach, która osiągnęła już niebotyczne rozmiary. Zaczęłam Go powoli rozbierać, gdy ściągnęłam koszulkę, wtuliłam się w moherek na Jego klacie. Moja dłoń wciąż ugniatała i masowała Jego penisa,
  • Robert w tym kurewskim pędzie sapał coraz głośniej, oddychał już tylko ustami chwytając powietrze w płuca a jego kurewka piszczała z bólu rozkoszy targała głową jej włosy bezwładnie podskakiwały na twarzy zasłaniając grymas Polskie Modelki ekstazy.
  • Brak komentarzy: